زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 10:56 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :





خوش آمدید . با عضویت در انجمن می توانیدموضوع جدید ارسال کنید و یا به موضوعات کاربران دیگر پاسخ دهید..
تعداد بازدید 208
نویسنده پیام
mehdi آفلاین



ارسال‌ها : 16
عضویت: 17 /10 /1392
محل زندگی: هشترود
تشکر شده : 9
فعال ترین وب سایت بین ادارات و پرکارترین و صادقانه ترین اداره هشترود

فعال ترین وب سایت بین ادارات و پرکارترین و صادقانه ترین اداره هشترود

اداره راه و شهرسازی هشترود و وب سایت این اداره را می توان بهترین اداره و فعال ترین وب سایت بین ادارات هشترود نامید چرا که یکی از راه های خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات هر جامعه صداقت و راستی و نقد پذیری و سعی در ارتباط بودن با مردم و تلاش برای رفع نیازها و مشکلات مردم دانست.

مدیریت یک نقش کلیدی در ارتقاع و پیشرفت می باشد مدیری که از نزدیک دردها و مشکلات مردم را حس نماید و در رفع آنها تلاش نماید و همچنین برای کارکنان خود ارزش و احترام بگذارد و آنها را در خدمت رسانی به مردم راهنمایی وتشویق کند می تواند مجموعه های پویا و مردم پسند و کاری داشته باشد.

اداره راه و شهرسازی هشترود با ریاست جناب مهندس علیرضا اوشال و کارکنان آن که انسانهای شریف و خدمتگزاری هستند با تلاشهای شبانه روزی خود در امر خدمتگذاری و رفع موانع و مشکلات این شهر در زمینه شغلی خود و در سرما و گرما برف و باران از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و روزهایی که ما بخاطر بارش باران شاید از خانه بیرون نرویم ایشان با توکل به خداوند در بدترین وضعیت آب و هوایی مشغول راه سازی و یا باز کردن جاده های مسدود شده در اثر ریزش برف و کولاک و یا ریزش کوه می باشند تا مشکلاتی که برای تردد مردم چه اورژانسی و چه ترافیکی پیش میاید را رفع و خدمت گذاری را به نحو احسن انجام دهند.

تلاش برای ایجاد راه های روستایی و یا نگهداری و پیشبرد این راه ها که همه و همه برای آسایش و رفاه این مردم است که در کل بیشتر از هزاران کیلومتر است نیاز به کادری مجرب تلاشگر باایمان و مردمی دارد که این اداره همه این خصوصیات را در خود جای داده است؛ این افراد شاید روزها و ماه ها از خانواده های خود دور باشند و در بدترین شرایط ممکن به کار خود مشغول باشند ولی این ها نه برای حقوقی که در برابر ادارات دیگر شهر که بیت المال را اصراف می کنند و گاهی نیز خیانت می کنند ولی حقوقشان بیشتر از این کارکنان بوده، ناچیز است بلکه بیشتر و بیشتر از حقوقی که میگیرند کار میکنند و این کار و تلاش را چیزی جز صداقت و کار برای رضای خدا و رفع مشکلات مردم نمی توان نامید .

اینها نمونه ای کوچک از خدمات این اداره بزرگ هشترود می باشد و اینها چیزهایی است که ما می دانیم و به چشم دیده ایم ولی از نزدیک و مشکلات و دغدغه هایی که دارند را لمس و تجربه نکرده ایم .

در ادامه خدمتگزاری اداره راه و شهرسازی هشترود لازم است از وب سایت این اداره که پایگاه اطلاع رسانی اداره راه و شهرسازی هشترود می باشد تشکر وتحسین کنیم و خسته نباشید بگوییم وب سایتی که با اخبار بروز خود از کارها و تلاشهای این اداره اطلاع رسانی می کند و جایی است که مردم هشترود نیز می توانند با این اداره ارتباط مردمی برقرار نمایند و مشکلات خود را مطرح کنند و تلاش ها و سختکوشی های این اداره که ما از آنها بی اطلاع هستیم اطلاع رسانی می شود .

گزارش سالانه و گزارشهای پی در پی این اداره نشانگر صداقت و نهایت خدمت و مردمی بودن این اداره را نشان می دهد که از این وب سایت منتشر شد و با خواندن این گزارش پی به تلاش ها و خدمات اداره راه وشهرسازی می بریم و جای تقدیر و تشکر و خسته نباشید دارد.

هر اداره ای که گزارش سالانه میدهد و یا کارهایی از قبیل آن ، از کارهایی که کرده اطمینان دارد و صداقت خود را با مردم نشان میدهد و اینگونه کارها و حل مشکلات مردم و دانستن اینکه در سمتی که هستند آن سمت برای کار برای مردم است و نه بی اعتنایی و چشم پوشی از مشکلات و پرهیز از انجام وظیفه خود و گذراندن وقت خود ؛ می تواند جامعه ای رو به پیشرفت همراه با رضایت عمومی و تحسین و تشویق را به ارمغان بیاورد .

آنلاین هشترود با افتخار به داشتن این چنین اداره ای در هشترود به جناب آقای اوشال ریاست این اداره که راهدار نمونه استان هستند و کارکنان زحمت کش آن از زحمات و تلاش هایی که برای آسایش و رفاه مردم هشترود انجام می دهند تقدیر و تشکر می نماید و آرزوی موفقیت روز افزون برای این عزیزان را دارد .امیدوارم مسئولین منطقه و شهرستان نیز از این اداره سخت کوش با کارکنان خدمتگزار و صادقی که دارد تقدیری در خور این عزیزان را بعمل آورد. هر قدر از این عزیزان تقدیر کنیم بازهم کم است.

آدرس وب سایت پایگاه اطلاع رسانی و شهر سازی هشترود http://raheshahrsazi8rood.mihanblog.com/

مدیر آنلاین هشترود


جمعه 08 فروردین 1393 - 14:31
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | فعال ترین وب سایت بین ادارات و پرکارترین و صادقانه ترین اداره هشترود | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS