loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 63 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)

مهندس اوشال

فرماندار از مهندس اوشال تقدیر کرد.

جناب آقای مهندس اوشال رئیس محترم اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود

حمد وثنا بر درگاه یکتا خداوند تبارک وتعالی،که یاد او آرامش دلها و ذکر او شفابخش جسم و جانهاست خداوندی که الطاف بیکرانش را شامل دل انسانهای مخلص خود کرد و آنان را از ظلمت و جهالت نجات داده و به سوی نور و خوشبختی هدایت کرد.
به یقین توسعه و پیشرفت جامعه در سایه تلاش کسانی حاصل می شود که با جان و دل و با در نظر گرفتن رضای الهی و با رعایت وجدان کاری و انضباط اجتماعی نسبت به وظایف خود عمل می کنند و در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بر می دارند.
اینک با توجه به تلاشهای صادقانه و ارزشمند جنابعالی و مجموعه همکاران محترمتان در رابطه با شن ریزی و آسفالت راههای روستائی در شهرستان، بر خود وظیفه می دانم از زحمات شبانه روزی تان در امر خدمات رسانی به مردم شهرستان،هشترود تقدیر و تشکر نموده و از درگاه ایزدمنان آرزوی موفقیت روزافزون،توام با سلامتی و تندرستی برای جنابعالی و خانواده محترمتان خواستارم.
                                              حسن مستفید
                                    فرماندار شهرستان هشترود

------------------------------------------------------

آنلاین هشترود : بدون شک یکی از بهترین و کاری ترین مسئولان شهرستان جناب مهندس اوشال است ؛که این امر برای هیچکس پوشیده نیست .

 احساس مسئولیت ،سخت کوشی، مدیریت درست ،استفاده از فرصتها و استفاده از کمترین امکانات،درک شرایط ، اخلاق نیک ،و ... می تواند راز موفقیت و محبوبیت یک مسئول گردد که مهندس اوشال همه اینها را دارد و لیاقتش را با فعالیت های شبانه روزیش برای هشترود و مردمش ثابت کرده است ؛شاید اگر امروز با یک لوح تقدیر از وی تقدیر می شود این را باید دانست که اوشال خیلی وقتهاست با فعالیتهای شبانه روزی که در شهر و روستاهای اطراف انجام می دهد و مهمتر از همه که هر مسئولی باید داشته باشد (احساس مسئولیت)که دارد؛ هر روز مورد تقدیر همه مردم هشترود قرار می گیرد .به وجود مهندس اوشال که نعمتی است برایمان افتخار می کنیم و برایش آرزوی موفقیت و سربلندی می نمائیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی