loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 244 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (0)

تخلف رسانه ای

تخلف رسانه ای سایت ندای چاراویماق

کپی برداری عین مطلب  از یک سایت دیگر با ذکر منبع بلا مانع است و حتی گاهی اوقات اگر منبع هم ذکر نشود صاحب سایت یا اثر آن چنان دلخور نمی شود. ولی کپی کردن مطلب که بر گرفته از طرز فکر و عقیده یک نفر دیگر است و ویرایش یکی دو کلمه (هشترود که شده چاراویماق ، آزادی که شده علی لو) خلاف اصول قانون مطبوعات و رسانه و حتی نویسندگی است . این کار یعنی دزدی اثر و عقیده یک شخص محسوب می شود و به اسم خود زدن این فکر و عقیده خلاف شئون خبرنگاری و اطلاع رسانی می باشد .

سایت آنلاین هشترود مطلبی با عنوان (گلایه از مخابرات هشترود ) در تاریخ 14 بهمن 93 انتشار داده بود که امروز 6 اسفند 93 سایت ندای چاراویماق عین همان مطلب را با ویرایش یکی دو کلمه (هشترود که شده چاراویماق ، آزادی که شده علی لو) به نام خود انتشار داده است !!!آیا این کار درست است ؟؟؟ در کجای دنیا این کار انجام می گیرد ؟؟؟؟

دوست گرامی لااقل به خود زحمت ندادید که دو سه سطر آن را با فکر خود نوشته و منتشر نمائید!!!لطفا طرز فکر و عقیده خود را بیان کنید بنده یا هر کس دیگر که در سایت مطلب می گذارد برای نگارش آن از فکر و ذهن خود یاری جسته و عقیده خود را ابراز نموده است و برای آن زحمت کشیده است .

برای روشن شدن موضوع و قضاوت اهل قلم آدرس مطلب بنده و مطلب ندای چاراویماق در زیر آمده است ! قضاوت با شما !!!

مطلب آنلاین هشترود (گلایه از مخابرات هشترود)کلیک کنید.

مطلب ندای چاراویماق ( گلایه از مخابرات چاراویماق) کلیک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی