loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 56 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

فرماندار: برای رفع مشکلات شهرداری هر کمکی از دستمان بر بیاید انجام می دهیم.

فرماندار هشترود در بازدید سرزده از شهرداری
برای رفع مشکلات شهرداری هر کمکی از دستمان بر بیاید انجام می دهیم

فرماندار شهرستان هشترود ساعت 7 و 30 صبح روز چهارشنبه 6 بهمن ماه به صورت سرزده از شهرداری هشتورد بازدید کرد.

در این بازدید نیم ساعته که بدون اطلاع قبلی در حاشیه جلسه کمیسیون ماده صد صورت گرفت فرماندار هشترود ضمن سرکشی به کلیه واحدهای مستقر در ساختمان شهرداری وضعیت ارائه خدمات در این نهاد را مورد ارزیابی قرار داد.
حسن مستفید در پایان این دیدار گفت: حضور به موقع کارکنان و عدم غیبت یا تأخیر حتی یک نفر از پرسنل شهرداری نشان دهنده نظم و انضباط حاکم بر این مجموعه است.
مستفید افزود: من به مشکلات عدیده ای که هم اکنون شهرداری هشترود را در فشار و مضیقه قرار داده آگاهی کامل دارم و هر کمکی که در جهت حل این مشکلات و رفع تنگناهای موجود از دستم بربیاید دریغ نخواهم کرد.
رئیس شورای اداری شهرستان هشترود هم چنین گفت: منابع درآمدی شهرداری هشترود بسیار محدود و ناپایدار است و افزایش بسیار ناچیز تعرفه های عوارض محلی در سال آینده نیز مزید بر علت خواهد شد و مسئولان شهرداری باید با علم به این محدودیت ها و کمبودها عزم خود را برای تلاش و کوشش بیشتر و مؤثرتربه کار بندند.

گفتنی است فرماندار هشترود صبح روز چهارشنبه 6 بهمن ماه به منظور شرکت در جلسه کمیسیون ماده صد در اولین دقایق آغاز کار ادارات در شهرداری حضور یافته بود که با استفاده از فرصت نیم ساعته زودتر از موعد جلسه وضعیت عمومی این سازمان را مورد بازدید قرار داد.

منبع شهرداری هشترود

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی