loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 70 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (0)

امام جمعه هشترود

امام جمعه هشترود:
اقتصاد مقاومتی تنها راه‌حل برون‌رفت از بحران اقتصادی است

امام جمعه هشترود گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از ضروریات کشور بوده و تنها راه حل بحران و مشکلات اقتصادی است.
خبرگزاری فارس: اقتصاد مقاومتی تنها راه‌حل برون‌رفت از بحران اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی امروز در خطبه‌های این هفته هشترود اظهار داشت: با تحقق اقتصاد مقاومتی می‌توان ضمن تقویت منابع داخلی و اصلاح الگوی مصرف، اقتصاد را از وابستگی به نفت خارج کرد.

وی ایجاد اشتغال پایدار و فرصت‌های شغلی را با توجه به نیاز مناطق و در بخش‌های مختلف یکی از محورهای اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: اقتصاد مقاومتی موجب رشد و شکوفایی هر چه بیشتر کشور می‌شود.

رشادی در ادامه به تحریم‌های صورت گرفته غرب و استکبار علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: درست است که تحریم‌ها کارهای ما را کمی کند کرد اما برای ما خیر و برکت داشت به طوری که به واسطه همین تحریم‌ها در برخی موارد خودکفا شدیم و به دستاوردهای روز علم دنیا دست یافتیم.

خطیب جمعه هشترود افزود: ملت ایران با ایستادگی در برابر این تحریم‌ها از این تهدید برای خود فرصت خلق خواهند کرد و تحریم‌ها هیچ خللی در روند پیشرفت کشور ایجاد نمی‌کند.

رشادی بر دستگیری از نیازمندان جامعه با توجه به فرا رسیدن سال نو تاکید کرد و افزود: کمک به فقرا و نیازمندان سیره انبیاء و اولیاست و فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه باید نهادینه شود.

وی به برنامه‌ریزی دقیق و اسلامی نسبت به برگزاری جشن‌های عید نوروز با توجه به قرار گرفتن در ایام فاطمیه تاکید کرد و افزود: برگزاری این جشن‌ها باید طبق شعائر اسلامی باشد و حرمت خاندان پیامبر نگه داشته شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی