loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 81 شنبه 09 اسفند 1393 نظرات (3)

انجمن ادبی آفاق هشترود

انتخابات انجمن ادبی آفاق هشترود برگزار شد
اعضای جدید شورای اصلی انجمن ادبی آفاق شهرستان هشترود انتخاب شدند

به دنبال جلسه مجمع عمومی انجمن ادبی آفاق هشترود در روز سه شنبه پنجم اسفند ماه و بر اساس تصمیماتی که در این جلسه اتخاذ شد در  روز پنجشنبه هفت اسفند ماه با حضور اعضای انجمن ادبی آفاق و علاقمندان شعر و ادبیات شهرستان هشترود مطابق با مفاد اساسنامه این انجمن انتخابات جهت تعیین شورای اصلی و بازرسان انجمن ادبی در دوره جدید برگزار شد.

به گزارش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هشترود در این انتخابات به ترتیب محمد اکبری، محمد فتاحی، حامد شیری پور، مریم خیرالله پور و عادل محمدحسینی فرد به عنوان اعضای شورای اصلی انجمن و اسماعیل رحیمی و محسن عبدالهی به عنوان اعضای علی البدل شورای اصلی انتخاب شدند. همچنین احمد رضانژاد و یوسف شکری فرد به عنوان بازرسین اصلی و توران فیروزی به عنوان بازرس علی البدل انجمن ادبی آفاق شهرستان هشترود انتخاب شدند.

وحدت برزگرقاضیجهانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود ضمن تشکر از زحمات بی دریغ محمد شکری فرد رئیس قبلی انجمن موقعیت ممتاز کنونی این انجمن را مرهون تلاش و خدمت بی شائبه ایشان دانست و بر ثبات و پیشرفت هر چه بیشتر این انجمن به عنوان قلب تپنده ادبیات هشترود تاکید کرد.
رئیس، نائب رئیس، خزانه دار و منشی انجمن نیز از سوی اعضای منتخب شورای اصلی انتخاب خواهند شد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علي خيري در تاریخ 1393/12/16 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

آخارسو ازينبع آيدين سرچشمه ميگيرد وچون آئينه شفاف نقش آدم را نشان ميدهد وزلال گواراي دلهاهاست اميد كه زلال ومهنا باشيم

این نظر توسط آخارسو در تاریخ 1393/12/14 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

با سلام ممنون از اطلاع رسانی حضرتعالی .
در این خصوص نظری به تارنامه آقای شکری فرد نوشته بودم. این موضوع مثل اینکه دارای حرف و حدیث بود و ایشان گله مند بودند از یک سری مسایل که وی را به خویشتن داری دعوت کردم . در پاسخ طولانی توضیح داده که من بخاطر نداشتن وقت کاندید نشدم و ... اگر فرصت کردید در تارنامه وی موجود است بخوانید .
دوست عزیز سری به تارنامه ام بزنید و نظرتان را در خصوص مطلب
http://akhar-soo.blogfa.com/post/5 بدهید ضمناً انشاالله دیدار با عده ای از دوستان فضای مجازی در منطقه جزء برنامه های عید امسال حقیر است که دیدار با شما نیز مایه مباهات خواهد بود. درصورت صلاحدید شماره موبایلتان را بگذارید که قبل از تائید حتماً حذف خواهم کرد .
پاسخ : سلام ، ممنون از لطفی که به بنده دارید چشم

این نظر توسط علي خيري در تاریخ 1393/12/13 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

من ازشلاق افكار تهي برخويش مي ترسم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی