loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 72 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (1)

ضرورت ایجاد نمایندگی نظام مهندسی در هشترود

ضرورت ایجاد نمایندگی نظام مهندسی در هشترود

هر ساخت و سازی که بدون مهر نظام مهندسی باشد حکم تخریب داده خواهد شد

فرماندار هشترود با بیان اینکه نبود نمایندگی نظام مهندسی در این شهرستان از مشکلات اساسی در حوزه ساخت و سازهاست، گفت: به این دلیل بیشتر ساختمان ها در این شهرستان غیراصولی ساخته شده و فاقد مجوز نظام مهندسی است.
حسن مستفید، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورت بروز کوچکترین زلزله در هشترود، بیشتر ساختمان هایی که به صورت غیر اصولی و بدون مجوز ساخت از نظام مهندسی احداث شده اند، دچار خسارت جدی می شوند.
وی با بیان اینکه مردم این شهرستان برای اخذ تاییدیه ساختمان خود باید به نظام مهندسی میانه بروند، اظهار کرد: این کار علاوه بر تحمیل هزینه برای آنان، به علت مسافت زیاد با این شهرستان موجب شده تا مردم رغبت چندانی به این کار نشان ندهند.
فرماندار هشترود، ایجاد نمایندگی نظام مهندسی در هشترود را برای سهولت در صدور مجوزهای لازم براساس اصول مهندسی و ساخت و سازهای مستحکم لازم و ضروری دانست.
مستفید، یادآوری کرد: احداث ساختمان به صورت غیر اصولی و غیرمهندسی موجب می شود تا مردم در زمان وقوع حوادث مترقبه و غیرمترقبه دچار خسارت شوند.
وی تاکید کرد: هر ساخت و سازی که بدون مهر نظام مهندسی در این شهرستان احداث و برای اخذ مجوز به ماده 100 ارجاء شود،  حکم تخریب داده خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آخارسو در تاریخ 1393/12/13 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

سلام جناب علی پور . شما هم نظر دهید .

http://akhar-soo.blogfa.com/post/5
پاسخ : سلام ، چشم اگر لایق نظر دادن می دانید چشم نظر می دهم .


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی