loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 79 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (1)

کارکنان اداره راه و شهرسازی هشترود بازهم سنگ تمام گذاشتند ...

دیشب سه شنبه 93/12/12 کارکنان اداره راه و شهرسازی هشترود در جاده میانه - هشترود افراد خودرویی را که در برف و کولاک به دام افتاده بودند در ساعات 3 بامداد روز چهارشنبه93/12/13 نجات دادند .

علیرضا نایبی پژوهشگر و محقق و شهریار شناس نخبه هشترودی با اعلام این خبر به آنلاین هشترود؛ از زحمات کارکنان اداره راه و شهرسازی هشترود مخصوصا آقایان تیمور فتاحی و احمد نوری که با تلاشهای خود و امداد رسانی به موقع خود توانسته بودند به کمک وی و خانواده وی بیایند تقدیر و تشکر می نماید.

شرح ماجرا:

آقای نایبی به همراه خانواده که به شهر میانه به پزشک مراجعه کرده بودند در حال بازگشت به هشترود  ؛ در ابتدای آغازین جاده هشترود ، به برف و کولاک شدید برخورد می کنند که شدت برف و کولاک به حدی بود که جاده بسته شده بود و هیچ ترددی در جاده وجود نداشت و همچنین امکان تماس نیز بعلت نبود آنتن میسر نبود ، پس از گذشت چندین ساعته و دلهره و سرمای شدیدی که بود در عین نا امیدی ناگهان دو تن از کارکنان اداره راه وشهرسازی که مشغول بازکردن جاده بودند با مشاهده خودرو ،به کمک آقای نایبی رسیدند که با تلاشهای خود در ساعات بامدادی نزدیک به 3 صبح روز چهارشنبه 93/12/13 موفق به نجات وی و خانواده وی شدند.

آقای نایبی خاطر نشان شد که آقایان تیمور فتاحی و احمد نوری با دادن بنزین و پتو و غذا و همچنین تلاش بی وقفه خود در نجات ما از آن وضعیت بحرانی   سنگ تمام گذاشتند و از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر نمود . 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آرش در تاریخ 1393/12/18 و 2:25 دقیقه ارسال شده است

این از کارهای کوچک تیمورخان است او مردراه وجاده است.اگر یک مرد در هسترود است بلاشک اوهمان تیمورخان است.دست مریزاد تیمور واقعا توبزرگ مرد آینده هشترودی من از این فاصله دستهای پرچین وتاول تورا


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی