loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 176 جمعه 15 اسفند 1393 نظرات (2)

حجت الاسلام و المسلمین غفاری امام جمعه بخشایش شد.

حجت الاسلام غفاری امام جمعه جدید بخشایش

حجت الاسلام والمسلمین غفاری به عنوان امام جمعه بخشایش انتخاب شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالغفار غفاری به عنوان امام جمعه جدید شهر بخشایش که جزو شهرهای شهرستان هریس می باشد انتخاب شد . حجت الاسلام غفاری طی چندین سالی که در شهرستان هشترود فعالیت می نمود یکی از محبوبترین چهره های حوزوی این شهرستان به شمار می آمد که خدمات ارزنده ای در حوزه و شهر هشترود انجام داده است .

خاطره مدیر مسئول آنلاین هشترود از آقای غفاری:

روز اولی که آقای غفاری به شهرستان هشترود آمدند وی در یکی از خانه های اهالی شهرک شهید محلاتی مشغول به انجام وظیفه شدند . در آن زمان مسجد امیرالمومنین هنوز ساخته نشده بود و فقط پی ریزی شده بود و دیوار و سقفی نداشت ،ولی وی با محبت و خلوص نیتی که داشت در دل اهالی جای گرفته بود کاری کرده بود که مردم هنگام اذان ظهر و شام در آن محل(مسجد نیمه ساخت ) به اقامه نماز جماعت بپردازند و صمیمیت و مهرورزی بین همه اهالی موج می زد ، این صمیمیت و حس همکاری با تلاشها و هدایت های آقای غفاری به جایی رسیده بود که اهالی شهرک محلاتی همه بسیج شدند تا مسجد امیرالمونین را بسازند  ، کارگران مشغول در ساخت مسجد که بدون هیچ دستمزدی و برای رضای خدا کار می کردند همه از کوچک و بزرگ اهالی شهرک بودند و مشارکت کنندگان در ساخت مسجد (اعم از کارگر و بنا و ..)هر روز برای صرف صبحانه و نهار به یکی از خانه های اهالی این شهرک دعوت می شدند .پس از گذشت مدتی کوتاه مسجد امیرالمومنین (ع) شهرک محلاتی ساختش به پایان رسید. در آنجا بود که ما معنی اتحاد و همبستگی و شعر " دست در دست هم دهیم به مهر    میهن خویش را کنیم آباد " را به درستی فهمیدیم و از نزدیک درک کردیم.

آقای غفاری همچنان در دل اهالی شهرک محلاتی و همچنین اهالی شهرستان هشترود جای دارد و باقی می ماند و ضمن تبریک به آقای غفاری، برایش آروزی موفقیت و سربلندی می نمائیم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اکبر شکاری در تاریخ 1394/03/12 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

با سلام
خدمت استاد عزیزم انتخاب شایسته حضرتعالی را بعنوان امام جمعه شهر بخشایش را تبریک عرض می نمایم.
امیدوارم در پناه امام زمان عج موفق و پیروز باشید.
ارادتمند -اکبر شکاری

این نظر توسط علی خیری در تاریخ 1393/12/16 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

سلام جناب آقای حجه الاسلام والمسلمین غفاری استاد محبوب اصطفای جنابعالی به سمت امام جمعه شهرستان بخشایشی مورد خرسندی ماست امید که به ذروه های بالای نیز ارتقاء یابی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی