loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 63 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (1)

مستفید

فرماندار هشترود: بیکاری، ازدواج جوانان را مشکل کرده است

فرماندار هشترود با بیان اینکه بیکاری یکی از مشکلات اساسی پیش روی جوانان در امر ازدواج است گفت: بیکاری باعث بالا رفتن سن ازدواج جوانان شده و بیشتر تحصیل کرده ها بیکار و مجرد هستند.
حسن مستفید، روز دوشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان افزود: زمینه های اشتغال جوانان، ساده زیستی، پرهیز از تجمل گرایی و خودداری از تحمیل هزینه های اضافی برای زوج ها، در تسهیل مسیر ازدواج جوانان موثر است.
وی با اشاره به اینکه خانواده ها باید بستر لازم و تسهیل ازدواج جوانان را فراهم کنند اظهار کرد: امروز فرهنگ کار در کشور تضعیف شده و گسترش بی رویه دانشگاه ها باعث شده جوانان بیکار و بدهکار باشند.
مستفید ادامه داد: ایجاد اشتغال راهکاری مناسب برای ازدواج جوانان بوده و هم اکنون این قشر در هشترود نیز از سختی ها و مشکلات بیکاری رنج می برند.
مدیر آموزش و پرورش هشترود نیز در این آیین از کاهش سن ازدواج در بین دانش آموزان انتقاد کرد و گفت: ازدواج در بین دانش آموزان به مقطع ابتدایی رسیده است.
سلیمان بهشتی نیا افزود: سال گذشته از 26 مورد ازدواج دانش آموزی در هشترود 19 مورد منجر به طلاق شده و این کار باعث افسردگی و ترک تحصیل دانش آموزان می شود.

ایرنا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/12/19 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

سلام.جناب فرماندار محترم سوالی داشتم از روزی که شما تشریف آوردید برای حل مشکل جوانان کاری کرده اید.....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی