loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 70 دوشنبه 18 اسفند 1393 نظرات (1)

استانداری  

در پی تصویب پروژه آزادراه تبریز- بازرگان در هیات دولت؛
استاندار آذربایجان شرقی با ارسال نامه‌ای از دکتر روحانی قدردانی کرد

هیات دولت در جلسه روز یکشنبه خود به ریاست دکتر روحانی مجوز انعقاد قرارداد نهایی پروژه آزادراه تبریز- مرند- بازرگان را صادر کرد.
هیات وزیران در این جلسه پس از بحث و بررسی در خصوص پروژه آزادراه تبریز- مرند- بازرگان به طول حدود ۲۵۳ کیلومتر، به وزارت راه و شهرسازی اجازه داد برای اجرای این پروژه شامل طراحی، مطالعات، احداث آزادراه و تاسیسات جانبی خاص و نگهداری و بهره‌برداری از آن نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت با شرکت احداث، نگهداری و بهره‌برداری آزادراه یاد شده با رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی اقدام نماید.

در پی این مصوبه استاندار آذربایجان شرقی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام دکتر روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران از ایشان و اعضای هیات دولت به ویژه وزیر راه و شهرسازی در خصوص تصویب پروژه آزادراه تبریز- مرند- بازرگان قدردانی کرد.

متن نامه دکتر اسماعیل جبارزاده به این شرح است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین  جناب آقای دكتر روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام، مصوبه هیات محترم دولت مبنی بر احداث آزادراه تبریز- مرند- بازرگان شمه‌ای از تدبیر حضرت‌عالی بود كه امید و نشاط را در دل مردم لایق و شایسته   استان آذربایجان‌شرقی و مسوولان آن افزون كرد.

همان‌طور كه استحضار دارید طرح بزرگ آزادراه تبریزـ مرندـ بازرگان به عنوان احیاگر جاده تاریخی ابریشم در شاهرگ ارتباطی آسیا و اروپا از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین طرح‌های عمرانی كشور است كه آثار و ابعاد آن نه در سطح استانی و منطقه‌ای بلكه در سطح ملی و فراملی مطرح است.

در چنین شرایطی عنایت هیات محترم دولت و شخص حضرت‌عالی به این پروژه نشان از حسن تدبیر و عمق نگرش هوشمندانه به نقش راهبردی ارتباطی استان آذربایجان ‌شرقی و منطقه شمال‌غرب دارد.

وظیفه خود می‌دانم به عنوان خادم كوچك دولت محترم در استان و به نمایندگی از مردم فهیم و قدرشناس این خطه مراتب تشكر خود را از توجه حضرت‌عالی، اعضای محترم هیات دولت به ویژه جناب آقای دكتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی درخصوص این اتفاق بزرگ عمرانی ابراز نمایم.

بی‌شك در پرتو تداوم این عنایات و پشتكار و تلاش مسوولان استانی، ساخت این آزادراه با عنوان یكی از عظیم‌ترین رویدادهای عمرانی كشور به فرازی ماندگار و پرافتخار در كارنامه درخشان دولت تدبیر و امید بدل خواهد شد.

اسماعیل جبارزاده

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الف در تاریخ 1393/12/18 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

خایه مالی کن بلکه کار پیدا کنی
پاسخ : واقعا متاسفم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی