loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 65 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (1)

اصناف

فروش به قیمت تولید در کلیه واحدهای صنفی فعال در هشترود بمناسبت عید نوروز

کلیه واحدهای صنفی فعال در هشترود برای رونق بازار عید در این شهرستان اجناس خود را به قیمت تولید بفروش خواهند رساند.
به گزارش پیک هشترود، جلسه فعالان صنف البسه و کیف و کفش با فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت با موضوع چالش های رکود در بازار هشترود برگزار شد.

در این جلسه مشترک، محمدرضا قهرمانپور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان هشترود گفت: قیمت های اجناس در این شهرستان با مناطق دیگر تفاوتی ندارد و در برخی از اجناس حتی زیر قیمت آنهاست اما مهمترین عامل تاثیرگذار در این زمینه تبلیغ منفی در مورد بازار این شهرستان است.
وی افزود: برخی از همشهریان خطر مسیر و هزینه های استهلاک وسیله خود را به جان می خرند و برای خرید به شهرهای اطراف می روند در حالیکه با قیمتی کمتر می توانند با خیال آسوده از شهر خود خرید کنند.
قهرمانپور برخی از فروشندگان بی تجربه را نیز مزید بر علت دانست و از اصناف خواست تنوع اجناس را نیز در دستور کار خود قرار دهند.
حسن مستفید فرماندار هشترود نیز گفت: همواره تجربه عامل تاثیرگذاری است و اصناف باید از افراد باتجربه در امر بازار و بازاریابی استفاده کنند.
وی افزود: در زمینه فروش و جذب مشتری نباید تبلیغات را نادیده گرفت هرچند باید فرهنگ خرید از اصناف شهرستان در بین مردم آن جا بیفتد.
مستفید تاکید کرد: ما مخالف برگزاری نمایشگاههای فروش در ایام مختلف سال هستیم چراکه به فروش داخلی لطمه می زند اما اصناف داخلی نیز باید با کاهش حاشیه های سود درصدد جذب مخاطب باشند.
در این جلسه هریک از صاحبان واحدهای صنفی به بیان مشکلات و عوامل رکود بازار هشترود پرداختند و در نهایت تصمیم بر این شد کلیه فعالان این واحد در سطح هشترود از روز شنبه فروش ویژه با میزان تخفیف های مناسب و حتی به قیمت تولید بمناسبت عیدنوروز داشته باشند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/12/19 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

خوندی باور نکن....از آقای قهرمانپور سوالی دارم چطور پرتغال در هشترود کیلویی 6500است ولی در شهرستان بناب همان جنس باهمان کیفیت 3500است....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی