loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 123 شنبه 23 اسفند 1393 نظرات (0)

برگزاری همایش ردپای شهریاربرگزاری همایش ردپای شهریار

اولین و بزرگترین همایش ادبی دانش آموزی شهریار پژوهی کشور با عنوان ردپای شهریار در 25 اسفند 1393 در هشترود برگزار می شود .

علیرضا نایبی که جامع ترین تحقیق شهریار پژوهی جهان را انجام داده و دبیر علمی این همایش می باشد در گفتگو با آنلاین هشترود از برگزاری بزرگترین همایش ادبی دانش آموزی کشور با عنوان ردپای شهریار در 25 اسفند ، در سالن تجمع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود خبر داد.

به گفته وی این همایش در تاریخ کشور در سطح دانش آموزی بی سابقه بوده و باید در تاریخ ذهن هشترود ثبت شود . این همایش زیر نظر ستاد بین المللی بزرگداشت شهریار و هماهنگ با آن ستاد برگزار می شود .

نایبی افزود اگر حمایت صورت گیرد از بزرگانی چون ابوالفضل علیمحمدی رئیس کنگره بین المللی استاد شهریار ، استاد جمشید علیزاده شاعر و محقق نامدار کشور ، هادی شهریار فرزند استاد شهریار ، دکتر غلامحسین زاده رئیس انجمن علمی استادان زبان و ادبیات فارسی کشور برای حضور در این همایش دعوت به عمل خواهد آمد .

ستاد علمی و اجرایی این همایش در دبیرستان دخترانه پروین اعتصامی قرار دارد . و خانم رقیه چرخ گردونی مسئول اجرایی همایش می باشد .

خانم ها محرومی ، جمالی نژاد ، کلانتری مسئولیت ستاد اجرایی و رایانه ای این همایش را بر عهده دارند و دانش آموزان : زهرا قاسمی ، ربابه یعقوبی ، مهسا عبدی ، سحر عشایری ، فاطمه عباسزاده و مهدیه رضایی از عوامل دیگر اجرائی این همایش هستند .

همایش رد پای شهریار در  اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان هشترود روز دوشنبه  از ساعت 9 صبح الی 13 برگزار خواهد شد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی