loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 76 دوشنبه 25 اسفند 1393 نظرات (0)

قیمت میوه شب عید در استان آذربایجان شرقی تعیین شددر جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با حضور استاندار؛
قیمت میوه شب عید در استان آذربایجان شرقی تعیین شد

آخرین وضعیت بازار شب عید در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان به ریاست استاندار آذربایجان شرقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص سهمیه و قیمت میوه شب عید در بازار استان، قیمت پرتقال شمال و سیب قرمز برای توزیع در مراکز تعیین شده در سطح شهرهای استان به ترتیب 2900 و 2500 تومان تعیین شد.
استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: با تمهیدات انجام شده هیچ نگرانی در خصوص تامین میوه شب عید در استان وجود ندارد.
دکتر جبارزاده با اشاره به تصمیم دولت مبنی بر عدم واردات میوه شب عید، خاطرنشان کرد: همه دستگاه های مسوول باید با اتخاذ تمهیدات لازم از این تصمیم منطقی دولت حمایت کنند.
وی با تاکید بر استفاده از محصولات کشاورزی تولید داخل، افزود: لازمه استقلال حمایت از تولید داخل است و محصولات کشاورزی در صدر تولیدات داخلی هستند.
جبارزاده همچنین بر آمادگی کامل دستگاه‌های مسوول برای تامین کسری احتمالی مایحتاج مردم در ایام تعطیلات عید تاکید کرد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هم در این جلسه سهمیه تعیین شده برای میوه شب عید استان را 700 تن سیب و 2000 تن پرتقال اعلام کرد و گفت: میوه شب عید به اندازه کافی در سردخانه های استان موجود است و بر اساس برآوردها هیچ گونه کمبودی در این خصوص نخواهیم داشت.
وی هدف از اجرای طرح توزیع میوه شب عید را کنترل عرضه و تقاضا و کوتاه کردن دست سودجویان دانست و گفت: بنا نداریم کل توزیع بازار را در دست بگیریم، چرا که بخشی از بازار در دست اصناف است که آنها هم کار خودشان را انجام می‌دهند.
مهری همچنین از توزیع روزانه 20 تن گوشت مرغ در بازار استان خبر داد و گفت: مشکلی از نظر توزیع گوشت مرغ در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز نخواهیم داشت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی