loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 487 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (3)

پدر و دختر موفق هشترودی

پدر هنرمند و دختر ورزشکار موفق هشترودی

استاد محمد رضا کروبی متولد سال 1354 اهل و ساکن شهرستان هشترود با ذوق هنری خود بدون استفاده از استادان، معرق کاری را از سال 78 شروع کرده و تاکنون بیش از 70 اثر ماندگار از خود بجای گذاشته است .

آثار معرق کاری شده استاد کروبی بیشتر در رابطه با آیات و سوره های قرآن کریم ، روایت و احادیث ائمه اطهار (ع) و اشعار شاعران بزرگ کشور است .وی پس از به اتمام رساندن اثر ماندگار خود با عنوان " زیارت عاشورا" را به عشق مولا امام حسین (ع) به کربلای معلا اهدا نمود .

به گفته وی کار هنری با همه سختی هائی که دارد به انسان نشاط و شادابی بخشیده و معنویت را در انسان جلوه گر می سازد . کروبی افزود : در صورت حمایت همه جانبه مادی و معنوی مسئولان در آینده شاهد برپایی نمایشگاه آثار معرق کاری شده در استان و کشور خواهیم بود.

دختر بدمینتون کار استاد کروبی، آیدا کروبی نوجوان هشترودی است که مقام اول مسابقات رشته بدمینتون مدارس را به خود اختصاص داده است .

آیدا کروبی متولد 1380 در کلاس اول راهنمایی مدرسه شهید مطهری هشترود تحصیل می کند وی که چندین بار رتبه اول استانی و راهیابی به مسابقات بدمینتون کشوری را در کارنامه خود دارد این بار نیز موفق شد رتبه اول رشته بدمینتون استانی را در رقابت های مدارس استان به خود اختصاص دهد و برگ زرین دیگری به کارنامه افتخارات خود بیافزاید .

آیدا کروبی موفقیت های خود را مدیون تلاشهای بی وقفه پدر و مادر و همچنین مربی پرتلاش سرکار خانم مریم رحیم زاده ،می داند .

در ادامه مطلب برخی از آثار هنرمند موفق جناب استاد کروبی را مشاهده نمائید..

 برای مشاهده عکسها با سایز بزرگ روی آن عکس کلیک نمایید.

1 

2

 

3 

4

 

5 

6

 

7 

8

9

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عرفان در تاریخ 1394/05/15 و 13:20 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالی بود
با تبریک و اروزی پیشرفت برای هردوشان

این نظر توسط مهدی صفری در تاریخ 1394/02/07 و 8:36 دقیقه ارسال شده است

بسیار زیبا بود
با عرض تبریک خدمت ایشان و آرزوی موفقیت بیشتر

این نظر توسط سینا در تاریخ 1394/01/11 و 10:36 دقیقه ارسال شده است

سرنوشت چه بازیهایی دارد اصلا نمی شود آدمها را شناخت وقی من اول دبیرستان بودم آقای کروبی سال اخر دبیرستان بود. همیشه فکر می کردم که ایشان هم مثل بقیه همکلاسی هایشان به جایی نخواهند رسید و طبق معمول یه بقالی تو هشرود خواهند داشت و تمام. ماشالله هنرمندی شده اند خدا حفظشان کند. داداش کوچکشان هم که گلوله نمک بود الان نمی دانم هنوز طنازی سابق را دارد یا خیر ما 15 سالی می شود که انجا نیستیم خوش باشید.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی