loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 92 جمعه 11 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

فرماندار هشترود: استفاده از اموال دولتی برای تبلیغ نامزدهای مجلس ممنوع است فرماندار هشترود: استفاده از اموال دولتی برای تبلیغ نامزدهای مجلس ممنوع است

فرماندار شهرستان هشترود گفت: استفاده ازاموال دولتی برای تبلیغ یا تخریت داوطلبان مجلس شورای اسلامی ممنوع بوده و با افراد خاطی برخورد می شود.

حسن مستفید روز پنج شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: همه باید مقید به قانون بوده و زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند.

وی اظهار کرد: همه نامزدهای مجلس شورای اسلامی محترم هستند و رای مردم در راهیابی نامزدها به مجلس تعیین کننده است.

فرماندار هشترود با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهوری به آذربایجان شرقی ادامه داد: در این سفر دو طرح ملی شامل پایاب سد سهند با 10 هزار هکتار و تصفیه خانه فاضلاب مدرن هشترود در زمینی به مساحت سه هکتار پس از تصویب در جلسه شورای اداری استان در مدت دو سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

مستفید با اشاره به حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در این شهرستان، یادآوری کرد: مسوولان باید در جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی تلاش کنند.

امام جمعه هشترود نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل احزاب مختلف در کشور، گفت: تعدد احزاب خوب بوده اما باید همه آن ها حول یک محور بنام اسلام و ولایت فقیه حرکت کنند.

حجت الاسلام سیدسعید رشادی افزود: در سال های اخیر برخی از احزاب مانند یک دمل چرکین بدنبال مقابله با ولایت فقیه بودند که ملت آن ها را قبول ندارد و باید حذف شوند.

وی یادآوری کرد: برای تشکیل این نظام چندین هزار نفر شهید شده و باید از آن در برابر بدخواهان محافظت کرد.

حجت الاسلام رشادی همچنین حل مشکلات فکری و اقتصادی معلمان را خواستار شد و گفت: معلمان، کارمندان عادی نیستند زیرا نسل آینده در دست آن هاست و مسوولان نباید از آن ها غافل باشند.

در این جلسه طی حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی، طالب پرهیزکار به عنوان معاون فرماندار هشترود معرفی و از خدمات شمسعلی محمودیان تجلیل بعمل آمد.

طالب پرهیزکار در سال 1343 در خانواده ای مومن و مذهبی در هشترود متولد شده و برادر شهید محمد پرهیزکار است.

وی مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی و درجه طلبگی تا سطح لمعتین دارد و در سال 1364 به عنوان مربی پرورشی دانشسرای تربیت معلم روستایی در هشترود استخدام شد.

پرهیزکار در سال های 64 تا 66 نیز به همراه دانش آموزان خود در جبهه های نبرد حق علیه باطل به ویژه در عملیات های والفجر8 و کربلای8 حضور یافت و در بیستم فروردین 1366 به درجه جانبازی نایل شد.

وی در طول 26 سال خدمت در سنگر تعلیم و تربیت، 15 سال به عنوان معاون پرورشی و رییس منطقه در مناطق ناحیه 4 تبریز، هشترود و صوفیان در خدمت فرهنگیان و دانش آموزان بوده و در سال های اخیر نیز به عنوان دبیر دبیرستان های تبریز مشغول تدریس و تعلیم بود.

پرهیزکار از مدیران اصلاح طلب و از اعضای شورای مرکزی کمیته فرهنگیان ستاد دکتر روحانی در استان آذربایجان شرقی بود.

ایرنا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی