loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 172 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

چاراویماقهمایش تجلیل معلمان امروز از معلمان دیروز

همایشی با عنوان به یاد دیروز به همت مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان چاراویماق در محل دبیرستان امام خمینی (ره) شهرستان چاراویماق برگزار شد.

به گزارش آنلاین هشترود، در این همایش جمعی از فرهنگیان با سابقه شهرستان برای تقدیر از 2 تن از اساتید خود بنام های علی محمد پور و بهرام کاووسی در محیطی بسیار صمیمی و شاد به یاد دوران تحصیل و کلاس درس این اساتید،در یکی از کلاسهای مدرسه قدیمی خود،کنار هم جمع شدند.

در این همایش پیری، مدیریت اداره آموزش و پرورش این همایش را فرصتی دانست تا از این انسان های بزرگ و والامقام؛هر چند به اندازه کوچک قدردانی شود.وی با اشاره به جمع حاضر،این عزیزان را نمونه ای از ثمره زحمات و تلاش های این اساتید دانست.

در ادامه  علی محمدپور و بهرام کاووسی دو فرهنگی فرهیخته و بازنشسته  و اساتید سال های قبل کلاس درس این همکاران بار دیگر پشت میز معلمی به یاد سال های گذشته قرار گرفتند.

 محمدپور با اشاره به سخن معروف،معلمی شغل انبیاست. گفتند حقیقتاً این شغل با توجه به هدفش؛ که تربیت روح و سرشت انسان برای رسیدن به کمال، شغل مقدسی است.و با اشاره به اینکه جمعی از شاگردان وی در حال حاضر در کسوت شریف معلمی هستند حقیقتاً به خود می بالند.

در ادامه کاووسی نیز ضمن تقدیر از تمامی همکاران وعلی الخصوص مدیریت اداره که ترتیب این برنامه را دادند نظر همکاران را به این نکته جلب کردند و خواستار این شدند که نباید به معلمی به عنوان یک شغل برای کسب درآمد نگاه کرد  بلکه باید بعنوان هنری دید که جامعه را به سوی زیبایی سوق می دهد.

در ادامه خاطره هایی که از سوی جمع حاضر از دوران تحصیل بازگو می شد فضای بسیار شاد و بانشاطی به این برنامه  داده بود.

در پایان برنامه از این دو عزیز پیشکسوت با تقدیم لوح سپاس و هدایایی از طرف مدیریت محترم اداره قدردانی بعمل آمد. و در آخر حاضرین خاطره شیرین این همایش را در قاب تصویر دسته جمعی ثبت نمودند.
منبع: طنین چاراویماق

http://charoymagh.ir/sites/default/files/fullimages/BE1.jpg

http://charoymagh.ir/sites/default/files/fullimages/BE2.jpg

http://charoymagh.ir/sites/default/files/fullimages/BE3.jpg

http://charoymagh.ir/sites/default/files/fullimages/BE4.jpg

http://charoymagh.ir/sites/default/files/fullimages/BE5.jpg

http://charoymagh.ir/sites/default/files/fullimages/BE6.jpg

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی