loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 84 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (1)

انتخابات انجمن حمایت از زندانیانانتخابات انجمن حمایت از زندانیان هشترود برگزار شد/ساخت زندان هشترود در جاده هشترود-قره چمن

انتخابات انجمن حمایت از زندانیان هشترود برای انتخاب مدیرعامل و بازرسان این انجمن برگزار شد.

به گزارش آنلاین هشترود، در این جلسه  مجید موذنی به عنوان مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان هشترود معرفی و از خدمات عبدالعلی شقاقی تجلیل شد. همچنین پس از رای گیری اعضای انجمن حمایت از زندانیان هشترود، جلیل دین محمدی و سیدعلی موسوی حسینی به عنوان بازرسان این انجمن انتخاب شدند.
 
حجت الاسلام سیدسعید رشادی نیز در این جلسه افزود: رفتار مسوولان با زندانیان باید طوری باشد که زندانیان در زندان احساس حبس نکنند.

وی خواستار ایجاد کلاس های فنی و حرفه ای در زندان هشترود شد و اظهار کرد: نبود فضای مناسب در این زندان باعث شده زندانیان این مرکز از چنین کلاس هایی بی بهره شوند.

امام جمعه هشترود ادامه داد: بیشتر زندانیان این زندان بیکار بوده و برگزاری کلاس های فنی و حرفه ای در زندان موجب فراگیری زندانیان از مهارت های شغلی می شود.

حجت الاسلام رشادی خواستار رسیدگی به خانواده های زندانیان این شهرستان شد و گفت: اگر به خانواده های این افراد به خوبی رسیدگی نشود، جای خالی زندانی در خانواده مشهود می شود و تبعات جبران ناپذیری برای خانواده و فرزندان بدنبال خواهد داشت.

رییس زندان هشترود نیز در این جلسه از اختصاص 20 میلیارد ریال از سوی سازمان زندان های کشور برای انتقال زندان این شهرستان به خارج از شهر خبر داد و گفت: این طرح به تصویب رسیده و مجوزهای لازم برای ساخت زندان این شهرستان در خارج شهر اخذ شده است.

حسن سلیمانی افزود: 20 هزار مترمربع در جاده هشترود – قره چمن برای ساخت زندان این شهر در نظر گرفته شده که از سوی سازمان زندان های کشور مورد موافقت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تا چند ماه آینده عملیات ساخت این زندان آغاز می شود، یادآوری کرد: نبود فضای مناسب در زندان هشترود باعث شده طبقه بندی زندانی در این زندان انجام نشود و این امر باعث بروز برخی مسایل اخلاقی شود.

رییس زندان هشترود ادامه داد: سرانه استاندارد برای هر زندانی 14 مترمربع بوده که این فضا در این زندان این شهر خیلی از سرانه استاندارد پایین است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: فضای نامناسب و کوچک بودن زندان باعث شده کادر این زندان نتوانند به درستی تکریم ارباب رجوع کنند.

منبع: پیک هشترود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هشتوردی در تاریخ 1393/03/09 و 1:19 دقیقه ارسال شده است

سلام بزرگوار نوشته اید منبع پیک هشترود اما من این خبرو تو ایرنا خوندمش به نظرم پیک هشترود خودش اونو از ایرنا برداشته
پاسخ : سلام
من از پیک هشترود این خبرو برداشتم پس منبع من پیک هشترود میشه. من در سایت ایرنا این خبرو ندیدم. اگه ایرنا این خبرو تهیه کرده پس بهتر بود پیک هشترود منبعش رو می زد ، هرچند که هیچکدوم از سایت های خبری هشترود منبع نمیزنند و اینکار بی توجهی به زحمات کسی که خبر ساخته رو نشون میده که کار خوبی نیست.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی