loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 198 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک

نه فرصت ها میتوانند عشق را تغییر دهند و نه گذشت زمان میتواند آسیبی به آن برساند. زمین با تمام هنرهایش ، چگونه میتواند پهلو زند به عشقی که میابیم و از آن خود میسازیم.

.

♥♥ اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک مرداد ۹۳ ♥♥

.

عشق مثل نماز میمونه!!!

وقتی نیت کردی

دیگه نباید اطرافت رو نگاه کنی!!

.

♥♥ اس ام اس عاشقانه , پیامک عاشقانه , اس ام اس های عاشقانه ♥♥♥

.

همه آدما وقتی فاصله شون از سطح زمین زیاد میشه نفسشون تنگ میشه…

اما من فقط کافیه که فاصله م از تو زیاد بشه…

.

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

.

آنکه ویران شده از یار مرا می فهمد / آنکه تنها شده بسیار مرا می فهمد / چه بگویم که چنان از غم فرو ریخته ام / که فقط ریزش آوار مرا می فهمد

.

♥♥ اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک مرداد ۹۳ ♥♥

.

تـــو رو با هـــر پکی که به سیگــار می زنم فـــراموش میکنم و تـــو می شوی بهــانه م برای روشــن کردن سیگــارهای دیگه..

.

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

.

نازنینم به یاد داشته باش که انسانها در کنار هم عاشقن و دور از هم عاشقتر، هر جا که باشم، هر جا که باشی دوستت دارم

.

♥♥ اس ام اس عاشقانه , پیامک عاشقانه , اس ام اس های عاشقانه ♥♥♥

.

گاهی وقتا زندگی تمام حواسش رو جمع می کنه تا ببینه تو چه دوست داری تا درست همون رو ازت بگیره. کاش نفهمه چه قدر دوستت دارم.

.

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

.

وقتــــــــــی از پــشـــــــــت خـــــنـــــــجــر زدی . .

فهمــــــیـــــــدم . . .

هنــــوز به چشـــــمانـــــــم مــــــبتـــــــلایی

.

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

.

من Remove شدم از زندگى کسى که …….

براى داشتنش و براى بودنش خیلى ها را از زندگیم Block کردم …!!!

.

♥♥ اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک مرداد ۹۳ ♥♥

.

تمامی نفسهای امروزم راتقدیمت میکنم تابه دوست داشتن دیروزم شک نکنی

.

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

.

مهربانم گمم نکن ..درگوشه ای ازحافظه ات ارام می نشینم فقط بگذاربمانم

.

♥♥ اس ام اس عاشقانه , پیامک عاشقانه , اس ام اس های عاشقانه ♥♥♥

.

درد این است دیگر آن شوق که می‌ باید، نیست دیگر آن عشق که میرقصاند ، رفتو نمی‌ یابم دیگر آن ،ساده خدائی‌ که بود

درد این است:نیست ، رفت ، بود ،هست

.

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

.

سالهاست که کوهستان دلم به حرمت ردپاهایت به برفها اجازه آب شدن نمی دهد .

.

♥♥ اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک مرداد ۹۳ ♥♥

.

تو هوایی که برای یک نفس

خودمو از تو جدا نمیکنم

تو برای من خود غرورمی

من غرورمو رها نمیکنم

.

♥♥ اس ام اس عاشقانه , پیامک عاشقانه , اس ام اس های عاشقانه ♥♥♥

.

من شمع جان گدازم ، تو صبح جان فزایی / سوزم گرت نبینم ، میرم چو رخ نمایی

نزدیک این چنینم ، دور آن چنان که گفتم / نه تاب وصل دارم ، نه طاقت جدایی

.

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

.

تو پشیمون شدی و من ، دیگه صندوقچه ی دردم / سخته اما باورش کن ، من دیگه برنمیگردم

.

♥♥ اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک مرداد ۹۳ ♥♥

.

ستاره در هوا می بینم امشب / زمین در زیر پا می بینم امشب

خدایا مرگ ده تا جان سپارم / که یار خود جدا می بینم امشب

.

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

.

نمیدونم که چجوری فکر کنم تو رو ندارم / آخه تو سنگ صبوری ، چجوری دووم بیارم ؟

واسه من سخته جداییت ، بی تو دنیایی ندارم / زندگیم تیره و تاره ، بی تو فردایی ندارم

.

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

.

در همین حوالی در میان خلوت تنهایی،سر برگردانی خواهی دید مرا،که پس از تو میان غم ها پرسه می زنم.

.

♥♥ اس ام اس های عاشقانه و رمانتیک مرداد ۹۳ ♥♥

.

چگونه بفرستم باورم را برای تو تا باور کنی از یاد بردنت کار من نیست….!

.

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

.

نم نم مرامت را بادریای دیگران عوض نمیکنم حتی اگر در طوفان دوستیت بمیرم.

 

.

.

دلم خواب اصحاب کهف خواست،
در آغوشت!

.

اس ام اس های عاشقانه فوق العاده احساسی ۹۳

.

ﺍﯾﻨﺠــﺎ ﻫﯿـﭻ ﻗـﺮﺻﯽ
ﺁﺭﺍﻡ ﺑـﺨﺶ ﻧﯿـﺴﺘـــ
ﻣﮕﺮ
ﻗـﺮﺹ ﺭﻭﯼ ﻣـﺎﻫﺘــــ!

.

.

.

خوشبختی داشتن کسی ست

که بیشترازخود ، تو را بخواهد

و بیشتر از تو … هیچ نخواهد . . .

.

اس ام اس های عاشقانه فوق العاده احساسی ۹۳

.

کمی از مرا بده

بروم کمک بیاورم

بیشتر عاشقت شوم !

.

.

.

ماه را مـــی بوسم

دهانم بوی ” تو” را می گیرد !

.

.

.

من فقط ساز “تو” ام

تنها ” تو” نوازشم کن

تنها  “تو”  مرا بنواز !

.

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس های عاشقانه , جملات احساسی

.

چشمهایت حرف می زنند و لب هایت پلک

کدام را ببینم؟!  کدام را ببوسم؟!

.

.

.

کار دیگری نداریم من و خورشید

برای دوست داشتنت

بیدار می شویم هرصبح !

.

.

.

این گل ها که می بینی

گل نیستند، “تویی”

تکثیر شده ایی !

.

اس ام اس عاشقانه , اس ام اس های عاشقانه , جملات احساسی

.

بدهکار هیچکس نیستم

جز همین ماه،که “تو” را مدام به یادم می آورد !!

.

.
اس ام اس تنهایی , اس ام اس دلتنگی, اس ام اس , دل نوشته غم انگیز

.

.

ای در دلـــــــم نشسته…

از “تو” کجا گریزم،کجـــــــــــا…؟!

.

اس ام اس های عاشقانه فوق العاده احساسی ۹۳

.

“تو” در آسمــــــان هایی

اینجا روی زمین؛تنها با تصویرت عشق بازی می کنند !!

.

.

.

خورشید را می مانی

درخشش ات همیشگی ست !

.

اس ام اس تنهایی , اس ام اس دلتنگی, اس ام اس , دل نوشته غم انگیز

.

مانده ام از کدام سوی پنجره اتاقت،ماه را می توان !

.

.

.

هرصبح با صدای عطر “تو” بیدار می شوم

کوکِ ساعت بهانه است !

.

اس ام اس های عاشقانه فوق العاده احساسی ۹۳

.

دیوانه ایی دیروز از یک ماهی انتظار پرواز داشت

شگفتا؛مثل این ست که از من بخواهند فراموشت کنم !!

.

اس ام اس تنهایی , اس ام اس دلتنگی, اس ام اس , دل نوشته غم انگیز

.

خدا وقتی گونه هایت را می تراشید

لب هایت را می بافت

پاهایت را بنا می کرد

دستانش نمی لرزید ؟!

.

.

.

کاش لبخند بودم

درست روی لبت

نقش می بستم !

.

اس ام اس تنهایی , اس ام اس دلتنگی, اس ام اس , دل نوشته غم انگیز

.

“تو” با همه ی جهان فرق داری

و من عاشق همین حس تبعیضم !

.

.

.

ابر و باد و مه و خورشید و من و چرخ و فلک

آه خوبم نفس چند نفر دست “تو” است ؟!

.

اس ام اس تنهایی , اس ام اس دلتنگی, اس ام اس , دل نوشته غم انگیز

.

قهر که می کنی،لبخند نزن

چای تلخ را در فنجان می ریزند نه در قندان !

.

.

.

بحث سر گرما بود

گفتی مرا ببوس

مقابل “لب هایت”

شرمگین شد “ونوس”

.

اس ام اس های عاشقانه فوق العاده احساسی ۹۳

.

مرد و زن ندارد

به نقطه ی ما شدن که رسیدی

شور انگیز ترین باش برای عاشقانه هایت

میان مردمان شهر فریاد زن “دوستت دارم”

و اگر کسی چشم غره ایی رفت

تنها دعایش کن تا عاشق شود،همین !!

.

.

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را / او که که هرگز نتوان یافت همانندش را
منم ان شیخ سیه رو که در اخر عمر / لای موهای تو گم کرده خداوندش را

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

لـب‌ هایـت را با بـوسه‌ ای می‌بـندم
بـاور کـُن بـوسه نمی‌فـهمد ,
آزادی بـیان یـعنی چـه …

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

حوا که بغض کند…حتی خدا هم اگر سیب بیاورد….چیزی بجز آغوش ادم ارامش نمیکند

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

مردم گفته هایت را فراموش خواهند کرد، مردم اعمالت را فراموش خواهند کرد
اما هرگز احساسی را که به واسطه تو به آن دست یافته‌اند، از یاد نخواهند برد ، خوب یا بد ….

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

مجنون که می شوی لیلی شدن را کم می آورم…
آوای دلت را با کدامین ساز عاشقی می شود نواخت…؟
بند بند وجودم تار می شود… دلم به لرزه می افتد…
لیلی شده ام…؟؟

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

آفتاب که می تابد
پرنده که می خواند
و نسیم که می وزد
با خودم میگویم
حتما حال تو خوب است
که جهان اینهمه زیباست…

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

یه وقتایی هست که دوست داری عشقت خواب باشه و خیلی حرفارو تو خواب بهش بگی
بگی که بدون اون میمیری
بگی که از بودنش خدارو ممنونی
بگی که تمام دنیای تو توی اون خلاصه شده
یا حتی آروم ببوسیش و خیالت راحت باشه که آرووووم خوابیده
وتا صبح بهش نگاه کنی و از دوست داشتنش لذت ببری…

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

بعضی ها محرم نیستن ولی مرهم که هستن

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

خیلی مواظب باش!! اگه با شنیدن صداش دلت لرزید… اگه با بدی هاش فرار نکردی و موندی… دیگه تمومه…!! اون شده همه ی دنیات… خدا رحمتت کنه.

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند
”همه چیز” زیر سر من است…

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

وقتی کسی رو واقعاً دوست داشته باشی ؛
فاصله ،
سن !
قد و وزن ….
فقط و فقط یه عدد لعنتیه … !!!

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

آدم تو زندگیش یهو یکی رو میبینه که دیگه بقیه رو نمیبینه

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم
هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم . . .

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست / من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست . .

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

زندگی کوتاهتر از آن است که عشق ورزیدن را برای لحظه آخر بگذاریم . . .

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

کاش می شد تا افق پرواز کرد
حل مشکل را به عشق آغاز کرد
کاش می شد شعرماندن را سرود
با ظهورت یک غزل اعجاز کرد
کاش می شد لحظه های عشق را
بی ریا و با نگاه ابراز کرد …

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

تنهاییِ بعضی آدما به عمق یک دریاست
اما برای پر کردنش یک لیوان محبت هم کافیه ♥

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

بامن باش ‎
بامن عاشق‎
بامن مجنون‎
بامنی که نفسم بند شده به چشمانت به نگاهت‎
همین دم را توبامن باش‎
شاید فردایی نباشد‎

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

چشماتو واسه زندگی میخوام دلتو واسه عاشقی. صداتو واسه شادابی دستاتو واسه نوازش.
پاهاتو واسه همراهی عطرتو واسه مستی. و خودتو واسه خود خود خود خودم

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

رفاقت ایستادن زیر باران و با هم خیس شدن نیست ،رفاقت آن است که یکی برای دیگری
چتر شود و دیگری نفهمد که چرا خیس نشد

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده ! حالا یا من خسته شدم یا شیب زیاد شده
یا شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی

 

بهار من تویی
حالا چه فرقی می‌کند تقویم روی میز
اگر پایان پاییز است،
آغاز زمستان است،
یا هر چـیز.

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

لبخندت …
دنیایم را تغییر میدهد
کافیست بخندی تا ببینی
چگونه در سردترین فصل سال
گل از گلم می شکفد

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

برای من
تنها با یک گل
بهار می شود
گل
روی تو … !

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

کاش
هرگز
ندیده بودمت!
لعنت
بر چشمی که
بی موقع باز شود…

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

شیرین‌ترین خاطرۀ
دنیا باشی
مالِ من نباشی
زهر می‌شوی
به کامم
بدجور…!!!!

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

چقدر ماه گرفتگی را دوست دارم،
شبیه توست
وقتی موهایت را روی صورتت می ریزی !

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

سفر
به فضا سفینه نمی خواهد
تو
بگو دوستت دارم
فضا با من ….

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

دمِ
چشم هایت گرم
با آن دوستت دارم های عاشقانه اش
از
زیر زبانت که نمی توان حرفی کشید …

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

این رسم زمانه است
که
من سنگ تو را به سینه می زنم
و تو
سنگِ دیگری را ….

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

این عاشقانه ها که به تو گفتم
کوه به کوه می گفت
بهم می رسیدند !

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

امسال
دو بار یخ زدم
یک بار
با آمدنِ زمستان
باری هم از رفتنِ تو….

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

“جهنم”
نبودن توست!
وقتی
بهشت بودنت
.
.
.
رویایی بیش نیست…

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

زندگی بی “تـــو”
.
چه فرقی میکند با مرگ…
وقتی نیستی,
هیچ چیز نیست
.
.
.
هیچ چیز!

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

بــوی مـاه مـی دهــی !
در آسمـانــم بمان !

 ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤ اس ام اس عاشقانه ¤.¤.¤.¤.¤.¤.¤

اینجــا هیـچ قـرصــی
آرام بـخــش نیـستــــــــ
مگــر
قـرص روی مـاهتـــــــــ..

 

 

 

در همین حسرت که یک شب راکنارت، مانده ام

در همان پس کوچه ها در انتظارت مانده ام

سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز

از همین یلدا به عشق آن بهارت مانده ام . . .

اس ام اس عاشقانه

کوه نیستی ، اما صدایت که می زنم

شعر و شور و عشق به من باز می گردد . . .

اس ام اس عاشقانه

پر از شور و سراسر مهربانی ست

کمی سبز و کمی هم آسمانی ست

شده متن تمامی خبرها

دو چشمت سومین جنگ جهانی ست !

اس ام اس عاشقانه

برای دوست داشتنت

از من دلیل می خواهند نازنین

چشمانت را قرض می دهی !؟

اس ام اس عاشقانه

ای سبزترین خاطره در باغ وجودم

دیشب به حضورت غزلی ناب سرودم

گفتند که چه داری از این هستی دنیا ؟

گفتم که رفیقی هست همه بود و نبودم . . .

اس ام اس عاشقانه

خیلی دور هم که بروی نقطه نمیشوی

سه نقطه میشوی در شعرهایم !‏

اس ام اس عاشقانه

یاد چشمهایت ، هنوز هم آتشم می زند

چه حقیرست این زمستان ، با تمام سرمایش . . .

اس ام اس عاشقانه

” ماه همیشه پشت ابر نمیماند ”

گاهی پشت پلکهای تو

روی شانه من بخواب میرود . . .

اس ام اس عاشقانه

شب مانده و پروانه من منتظر است / تا صبح غزل خانه من منتظر است

هر وقت دلت هوای باریدن داشت / برگرد بیا شانه من منتظر است . . .

اس ام اس عاشقانه

تاپ‌تاپِ قلبت

موسیقی بی‌کلامی‌ست ، که روان‌شناسان

برایم تجویز کرده‌اند . . .

اس ام اس عاشقانه

همیشه رفتن بهترین نیست ، گاهی میان رفتن و ماندن هیچ فرقی نیست

چه قهر باشیم چه آشتی

اصل درست این است که عزیزان ما در خانه ی دل ما جای دارند . . .

اس ام اس عاشقانه

عشق تو به تار و پود جانم بسته است / بی روی تو درهای جهانم بسته است

از دست تو خواهم برآرم فریاد / در پیش نگاه تو زبانم بسته است . . .

اس ام اس عاشقانه

زمستان است

نیمکتی تنها در پارک نشسته است

من تنها بر نیمکت و تو تنها در من

می بینی ؟

چه در همیم و تنها ؟

اس ام اس عاشقانه

اونقدر مرامت فابریکه که تو هیچ نمایندگی قطعاتش پیدا نمیشه !

اس ام اس عاشقانه

شب ها بیشتر می خواهم‌َت

نه این که روز

نخواهم

نه

اما حسادت ماه برایم

جالب است . . .

اس ام اس عاشقانه

هر موقع اومدیم برای یکی ارزش قائل شیم

قبلا توسط یه نفر دیگه قیمت گذاری شده بود !

اس ام اس عاشقانه

آه است خیابان به خیابان به لبم / از این همه بی تفاوتی در عجبم

تو مثل مسافری که دیرش شده است / من مثل چراغ قرمز نیمه شبم !

اس ام اس عاشقانه

اگرچه در ثانیه های زندگیت حضور ندارم ، اما دعایم همیشه همه جا با توست . . .

اس ام اس عاشقانه

باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است

عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند ، اندکی هم پکرند

و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند . . .

اس ام اس عاشقانه

ارزش قلب به عشق ، ارزش سخن به صداقت ، ارزش چشم به پاک

ارزش دوست به وفاست ، ولی ارزش تو به اندازه تمام دنیاست . . .

اس ام اس عاشقانه

پاییز سرد

درختان دلم را گرم کردند

“زرد” ، “قرمز” ، “نارنجی”

زمستان در راه است

تو میتوانی دلم را گرم کنی ؟

درختان فقط پاییز را دوام آوردند

اس ام اس عاشقانه

تو فقط مرد من بمان ، من هم قول می دهم تا ابد بانوی تمام لحظاتت باشم . . .

اس ام اس عاشقانه

مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین می کنم برای روز مبادا

شاید

روزی با تو چشم در چشم شدم . . .

اس ام اس عاشقانه

تمام خوبی ” عشق ”

به اینست که وقتی تو نیستی

خواب از گلوی چشمانم پائین نرود

لبخند بر لبانم جاری نشود و

دستانم مدام بهانه ی تو را بگیرند !

اس ام اس عاشقانه

به سلامتی بازی های کامپیوتری که یادم دادن

هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست میرم !

اس ام اس عاشقانه

به سرم اگر شلیک کنند

جای خون …

فکر تو میپاشد به دیوار !

اس ام اس عاشقانه

ﺧـــــﻂ ﻋﻤــﺮﻡ ﮐــــــﻒ ﺩﺳـــﺖ ﻫـﺎﻳـﻢ ﻧﻴﺴـــﺖ

ﺑـﻪ ﻓـﺎﻟﮕﻴــﺮ ﺑﮕــﻮ :

ﺭﺩِ ﭘـﺎﻫـﺎﻱ ِ

ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨـــﺪ

اس ام اس عاشقانه

زیبا ترین پــازِل دنیاست

وقتی فاصله ی بین انگشتانم

با انگشتان ” تــــو ” پر میشود . . .

اس ام اس عاشقانه

نبودنت ها را با خیال بودنت به هم بافته ام

چه سنگین شده این شال گردن

دارد بغضم را در گلو خفه میکند . . .

اس ام اس عاشقانه

۳۰ ثانیه زمان کمی نیست

۱۰۰بار میشود پلک زد

۶۰بار میشود گفت “دوستت دارم” . . .

اس ام اس عاشقانه

همیشه هم قافیه بودند “سیب” و “فریب”

همه با هم میگوییم سیب و دوربین های عکاسی را فریب میدهیم

تا پنهان کنیم آن اندوه موروثی را پشت آن لبخند مصنوعی !

اس ام اس عاشقانه

معجزه نگاه توست

هر بار که نگاهت به سمت من

می افتــــــــد

بار دیگر مومن میشوم

به دین تو . . .

اس ام اس عاشقانه

غصه دارند

دست هایم

وقتی

لمس آغوشَ‌ت را

هر شب فقط

خواب می بینند…

اس ام اس عاشقانه

ســُــرخ می شوی ، وقتی می شنوی دوستت دارم

زرد می شوم ، وقتی می شنوم ” دوســــتش داری ”

چهار شنبه سوری راه انداخته ایم…

ســـرخی ِ تو از من ، زردیِ من از تــــو

همیشه من می سوزم و همیشه تو می پــــری . . .

 

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را / او که که هرگز نتوان یافت همانندش را
منم ان شیخ سیه رو که در اخر عمر / لای موهای تو گم کرده خداوندش را

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را / او که که هرگز نتوان یافت همانندش را
منم ان شیخ سیه رو که در اخر عمر / لای موهای تو گم کرده خداوندش را

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

لـب‌ هایـت را با بـوسه‌ ای می‌بـندم
بـاور کـُن بـوسه نمی‌فـهمد ,
آزادی بـیان یـعنی چـه …

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

حوا که بغض کند…حتی خدا هم اگر سیب بیاورد….چیزی بجز آغوش ادم ارامش نمیکند

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

مردم گفته هایت را فراموش خواهند کرد، مردم اعمالت را فراموش خواهند کرد
اما هرگز احساسی را که به واسطه تو به آن دست یافته‌اند، از یاد نخواهند برد ، خوب یا بد ….

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

مجنون که می شوی لیلی شدن را کم می آورم…
آوای دلت را با کدامین ساز عاشقی می شود نواخت…؟
بند بند وجودم تار می شود… دلم به لرزه می افتد…
لیلی شده ام…؟؟

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

آفتاب که می تابد
پرنده که می خواند
و نسیم که می وزد
با خودم میگویم
حتما حال تو خوب است
که جهان اینهمه زیباست…

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

یه وقتایی هست که دوست داری عشقت خواب باشه و خیلی حرفارو تو خواب بهش بگی
بگی که بدون اون میمیری
بگی که از بودنش خدارو ممنونی
بگی که تمام دنیای تو توی اون خلاصه شده
یا حتی آروم ببوسیش و خیالت راحت باشه که آرووووم خوابیده
وتا صبح بهش نگاه کنی و از دوست داشتنش لذت ببری…

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

بعضی ها محرم نیستن ولی مرهم که هستن

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

خیلی مواظب باش!! اگه با شنیدن صداش دلت لرزید… اگه با بدی هاش فرار نکردی و موندی… دیگه تمومه…!! اون شده همه ی دنیات… خدا رحمتت کنه.

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

سرم را روی شانه ات بگذار تا همه بدانند
”همه چیز” زیر سر من است…

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

وقتی کسی رو واقعاً دوست داشته باشی ؛
فاصله ،
سن !
قد و وزن ….
فقط و فقط یه عدد لعنتیه … !!!

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

آدم تو زندگیش یهو یکی رو میبینه که دیگه بقیه رو نمیبینه

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

در فصل تگرگ عاشقت میمانم / با ریزش برگ عاشقت میمانم
هر چند تبر به ریشه ام میکوبی / تا لحظه مرگ عاشقت میمانم . . .

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

من ناخدای عشقم ، طوفان حریف من نیست / من عاشق تو هستم مجنون رقیب من نیست . .

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

زندگی کوتاهتر از آن است که عشق ورزیدن را برای لحظه آخر بگذاریم . . .

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

کاش می شد تا افق پرواز کرد
حل مشکل را به عشق آغاز کرد
کاش می شد شعرماندن را سرود
با ظهورت یک غزل اعجاز کرد
کاش می شد لحظه های عشق را
بی ریا و با نگاه ابراز کرد …

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

تنهاییِ بعضی آدما به عمق یک دریاست
اما برای پر کردنش یک لیوان محبت هم کافیه♥

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

بامن باش ‎
بامن عاشق‎
بامن مجنون‎
بامنی که نفسم بند شده به چشمانت به نگاهت‎
همین دم را توبامن باش‎
شاید فردایی نباشد‎

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

چشماتو واسه زندگی میخوام دلتو واسه عاشقی. صداتو واسه شادابی دستاتو واسه نوازش.
پاهاتو واسه همراهی عطرتو واسه مستی. و خودتو واسه خود خود خود خودم

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

رفاقت ایستادن زیر باران و با هم خیس شدن نیست ،رفاقت آن است که یکی برای دیگری
چتر شود و دیگری نفهمد که چرا خیس نشد

•.•.•.•.•.•.•.• جملات عاشقانه •.•.•.•.•.•.•.•

چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده ! حالا یا من خسته شدم یا شیب زیاد شده
یا شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی

 

عشق مثل میس کال میمونه ، وقتی میخوای بگیریش وامیسته

اما دوستی مثل پیامکه چون میاد تو اینباکست تا وقتی که خودت پاکش کنی

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب

اندازه ۱۰۰ گرم کراک دوستت دارم !

زیاد نیست ولی حکمش اعدامه !
اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب

با معرفت ترین شخص تو زندگیت کیه !؟

الف) من

ب)الف

ج)الف و ب !

د)همه موارد !

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب
دوست دارمش ، مثل دانه ای که نور را ، مثل مزرعه ای که باد را

مثل زورقی که موج را ، یا پرنده ای که اوج را ،

دوست دارمش . . .

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب
هر خاطره زخمیست که من یاد تو باشم

هر یاد تو دردیست که بیمار تو باشم . . .

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب

آه ، آدرس ما رو نداری ؟ کوه دل ، میدان غم ،

خیابان وفا ، ایستگاه قلب ، مجاور فروشگاه عشق ،

عقب قلبهای شکسته . . .

 

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب

اگه عاشقی سر کوچه ایستادن است ، تیر برق از همه عاشق تر است !

تیر برقتم رفیق !

 

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب

 

خدایا من چه سازم ، خسته راهی درازم

نه فرهادم که مرد از داغ شیرین

نه ایوبم که با دنیا بسازم . . .

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب
یه شبی وقتی که خوابی چشاتو به خواب سپردی خودم دلتو میدزدم به جای دلی که بردی
اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب

میگن کلاغ ها خبر چین هستن ، پس چرا خبر دلتنگی منو به تو نمیدن ؟

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب

الهی خستگی هات دور دور شه / چشای دشمنات کور کور شه

الهی هر چی از دنیا میخوای / به یه چشم به هم زدن زود جور جور شه !

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب

زیباست وقتی قلبی داری که صاحبش خودت هستی

اما زیباتر آن است که دوستی داری که قلبش تو هستی . . .

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب

میدونی فرق تو با خون چیه !؟

خون میره تو فلب و برمیگرده !

اما تو از وقتی رفتی تو قلبم همونجا موندی !

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب

اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن

اگر یاد خزون کردی نگاهی جانب ما کن . . .

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب

خدا را دوست دارم چون هرچه دارم از او دارم ، اگر عاشقم از اوست ،

اگر صادقم صداقتم از اوست ، اگر شادم شادیم از اوست

اگر زندگی می کنم زندگیم از اوست . . .

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب

وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی ، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم . . .

اس ام اس های ناب عاشقانه و کم یاب

اشک من طوفان غم آرد به دل / خنده بر لب می زنم تا کس نداند راز دل . . .

 

 

 

 

ای عشق،  شکسته ایم، مشکن ما را / اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی می بینیم / ای دوست مبین به چشم دشمن ما را . . .

.

از نفرت تا علاقه یک محبت

از دشمنی تا دوستی یک لبخند

از جدایی تا پیوند یک قدم

از دوری تا صمیمیت یک اس ام اس !

.

.

.

در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبود من !

.

.

.

وقتی یارشو با کسی می بینه

وقتی بفهمه اون دوستش نداره

وقتی بفهمه هیچ وقت به اون نمیرسه . . .

.

.

.

تو دیگه بر نمیگردی ولی من چشم انتظارم / هنوز برام عزیزی چه دل ساده ای دارم . . .

.

.

.

سازگلهای دلم آهنگ توست  / یار بی رنگ غزل هم رنگ توست

رفتی اماجان چشمانت بگو / حس نکردی یک نفردل تنگ توست . . .؟

.

.

.

به قلبم نشستی نگفتم چرا  /  دلم را شکستی نگفتم چرا

یکی خواب شبهای من را ربود  /  چو دیدم تو هستی نگفتم چرا . . .

.

.

.

آدم از روز اول تا روز آخر تاوان پس میده

تاوان زنده بودن ، تاوان زندگی کردن و تاوان به دنیا آمدن . . .

.

.

.

بنازم حسن نیکویت / عجب یادی ز ما کردی

فضای تنگ قلبم را / زمین تا آسمان کردی . . .

.

.

.

قلکمو میشکنم با نصف پولش نازتو میخرم ،  با نصف دیگش مداد رنگی تا نازتو بکشم . . .

.

.

.

تو را با غیر خود می بینم صدایم در نمی آید / دلم می سوزد و کاری ز دستم بر نمی آید

نشستم باده خوردم خون گریستم کنجی افتادم / تحمل می رود اما شب غم سر نمی آید . . .

.

.

.

در دوستی ِ ما،

پارسال

امسال

یا سال آینده

تنها طول ِ آن را افزایش می هد،

عمق  آن در توان کلمات نیست . . .

.

.

.

تو همان مهربانی هستی؟!

یا مهربانی همان توست؟!

نمی دانم …

می دانم بی شک با هم نسبت نزدیکی دارید  . . .

.

.

.

تو را با تیشه ی عشقم میان مرمر قلبم تراشیدم

از آن پس من تو را چون بت پرستیدم . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی