loading...
آنلاین هشترود
مهدی علی پور بازدید : 81 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

فرماندار هشترود پرداخت نکردن مطالبات نهادهای خدماتی موجب قطع انشعابات ادارات می شود
فرماندار هشترود با بیان اینکه ادارات باید مطالبات خود را به سایر ادارات دولتی و نهادهای خدماتی پرداخت کنند، گفت: پرداخت نکردن این مطالبات موجب قطعی انشعابات می شود.

حسن مستفید، روز چهارشنبه در جلسه وصول مطالبات اداری این شهرستان افزود: اداره های گاز و برق، بیشترین مطالبات را از ادارات و کارگاه های خدماتی این شهرستان دارند و ادارات باید پیش از پایان سال گذشته، مطالبات خود را با نهادهای خدمات رسان تسویه می کردند.

وی با بیان اینکه با اداراتی که تا یک ماه آینده مطالبات خود را تسویه نکنند، برخورد خواهد شد، اظهار کرد: شوراهای اسلامی روستاها نیز باید با ادارات همکاری لازم را انجام دهند و با آن ها تعامل داشته باشند.

رییس اداره گاز هشترود نیز در این جلسه گفت: جایگاه سوخت CNG شهرداری این شهر با چهار میلیارد و 520 میلیون ریال، بیمارستان امام حسین (ع) هشترود با 780 میلیون ریال و آموزش و پرورش با 620 میلیون ریال بیشترین بدهکاران اداری این شرکت هستند.

اکبر ناصری، افزود: مطالبه اداره گاز از انشعابات خانگی 12 میلیارد ریال است که 700 مورد آن ها 16 دوره بدهی دارند.

شهردار هشترود نیز در این جلسه گفت: شهرداری حدود 20 میلیارد ریال بدهی دارد که از دو سال پیش این بدهی بر این شهرداری تحمیل شده و هنوز پرداخت نشده است.

اسلام عبدیلر، افزود: شهرداری نیز 23 میلیارد ریال مطالبه جرایم ماده 100 از ادارات دارد که هنوز وصول نشده است.

وی گفت: 14 اداره هشترود خودسرانه اقدام به ساخت و ساز غیر اصولی کرده و به امید دریافت مجوز از ماده 100 هستند و هنوز نیز مبلغی در این خصوص به شهرداری پرداخت نکرده اند.

شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ایرنا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • کدهای اختصاصی